Calor Pro Express Control Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Calor Pro Express Control Plus op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Mieneke1968 03-07-2017

Strijken als een pro

Strijkijzer ligt super goed in de hand.
Strijken gaat veel sneller.
Een echte aanrader.
Niet het goedkoopste toestel, maar wel één van de betere.
Goede stoomregeling.
Eenvoudig schoon te maken.

Charlotte 01-07-2017

Calor Pro Express Control Plus

Het is een zeer vlot strijkijzer om met te strijken, het gaat makkelijk over alle stoffen heen.
Het snoer is opbergbaar, dus nergens geen loshangende kabels om over te vallen bij het opbergen.
Strijken met dit toestel bespaart je zeker tijd t.o.v een gewoon strijkijzer, het wordt bijna een plezier om te strijken!

Pluspunten

• Weegt niet te zwaar
  • Strijkt zeer vlot
  • eco-functie
  • opbergbaar snoer

Petra 28-06-2017

Snel en efficiënt strijken

Een heel groot strijkgemak. Heel goede stoomgenerator die heel kreukvrij strijkt. Snel gedaan met de strijk. Reservoir is voldoende groot. Heeft 3 strijkstanden die elk goed zijn op hun eigen stand. Stoom is ideaal om kreukvrij te strijken. Het toestel op zich is zwaar maar daar merk je niets van 1x op de strijkplank. Op de strijkplank past het toestel bij mij alleen schuin. Het is niet hinderlijk.

Pluspunten

• waterreservoir bijvullen
  • kreukvrij
  • snelheid
  • instelling warmte
  • verticaal strijken

Minpunten

• zwaar

Karolien 26-06-2017

Calor Pro Express Control Plus

Ik heb het toestel nu een 4-tal weken in bezit, wat een gemak om hier je strijk mee te doen. Maakt zeer weinig lawaai en een groot voordeel is de hoge druk van 7 bar. Ik wil geen ander meer.

Pluspunten

• Hoge druk
  • maakt zeer weinig lawaai

Minpunten

• groot in omvang

Julie VR 25-06-2017

Super toestel

Ik vind het super toestel. Strijkt heel vlot en mijn was vliegt erdoor. Wat nodig is met een gezin van 5. Het maakt het strijken voor mij iets aangenamer. Je kan het veilig opbergen. Is gemakkelijk te ontkalken. Door de punt geraak je gemakkelijk in de kleinste hoekjes.

Pluspunten

• strijkt vlot over alle stoffen
  • gemakkelijk te ontkalken
  • veilig op te bergen
  • groot waterreservoir

Minpunten

• de draad wordt vrij warm

Vanessa 25-06-2017

Prachtig strijk resultaat

Onlangs werd ik geslecteerd door The Insiders om de Calor Pro Express Control stoomgenerator te testen. Vol enthousiasme ging ik mijn doos oppikken en ging ik aan de slag. Ik heb een groot gezin met 5 kinderen en dus was ik benieuwd welk strijkresultaat ik ging bereiken. Allereerst vond ik de stoomgenerator heel praktisch om mee te beginnen. De handleiding was zeer overzichtelijk, duidelijk en volledig.
Het toestel is zeer ergonomisch, wat heel belangrijk is aangezien ik een probleem met mijn schouder heb.
Het standaard stoomdebiet is reeds voldoende om zelfs jeans te strijken, hiervoor is het maximum debiet niet nodig. Ik was verrast dat voor zulk stoomdebiet eigenlijk zo weinig water nodig was. Hervullen van de generator hoefde slechts sporadisch.
Verder is ook de automatische uitschakelfunctie een pluspunt, zeker met jonge kinderen in de buurt.
Als er dan toch puntje ter verbetering zou moeten vermeld worden: na het herinschakelen, dient met telkens opnieuw de eco-stand in te stellen, maar dit is eigenlijk een secondje werk.

Pluspunten

• Ergonomisch
  • Handig in gebruik
  • Zelf uitschakelen

sabine75 24-06-2017

wauw stoom

super toestel, warmt snel op, glijdt heel goed. Dankzij de spitse tip alles vlotjes bereikbaar. We werden bijna omver geblazen op de extra stoom stand,perfect voor jeans. Amaai wat een verschil met men vorig toestel. Als ik dan toch één extraatje nog zou willen is het een spray, maar die had ik op nog geen enkel andere stoombak. Het is nu al een super machine.

Pluspunten

• stoomdebiet

Nanra 18-06-2017

Een waar strijkgenoegen

Ik gebruik nu een 14 -tal dagen de Calor Pro Express Expert. Wat een zaligheid om te strijken nu. Is zeker geen opgave meer om een berg strijk weg te werken. Het toestel is supermakkelijk hanteerbaar. Strijken gaat vlotjes, het glijdt als het ware over de stof waarbij ook de diepe kreuken worden glad gestreken. De fijne punt aan de voorkant vergemakkelijkt het strijken nog extra. Het wasgoed is beter gestreken met minder inspanning.Ook nog positieve punten zijn het oprolbaar snoer. Ook warmt het toestel zeer snel op. Dit toestel geeft gewoon een perfect strijkresultaat.

Pluspunten

• oprolbaar snoer
  • snel op temperatuur
  • perfectstrijkresultaat

Minpunten

• geen

Mirand71 15-06-2017

Hoge gebruiksvriendelijkheid, kwaliteitsvol

Toen ik de grootte van het toestel zag was ik bang dat het onhandig zou zijn in gebruik. Maar niets bleek minder waar. Het toestel bleek net heel erg handig in gebruik te zijn en het simpele bedieningspaneel hoefde geen verdere uitleg. Het strijkijzer zelf ligt goed in de hand en weegt niet zwaar. Het glijdt als vanzelve over de strijk en verkort zo heel erg de strijktijd. De waterbak is ruim, je hoeft dus niet of weinig bij te vullen, tijdens een strijkbeurt. De waterbak laat zich gemakkelijk demonteren, je schuift hem er zo af. En, eens gevuld, zet je hem zo weer op zijn plaats. Als de waterbak leeg is, dan weigert het toestel alle dienst, duidelijker kan het niet. Ik ben echt een enorme fan van dit toestel en hoop dat dit mijn hele verdere strijkleven mag meegaan.

Pluspunten

• Beknopt bedieningspaneel
  • Enorme gebruiksvriendelijkheid
  • Ruime waterbak
  • Gemakkelijk te onderhouden
  • Verkort de strijktijd

Minpunten

• Ietsje aan de grote kant

Karolien 13-06-2017

Calor Pro Express Control Plus

Ik ben dit toestel al eventjes aan het gebruiken ondertussen en ben hier zeer tevreden over. Zeer handig in gebruik, maakt weinig lawaai en vooral de hoge druk vind ik een enorm pluspunt. Het strijkt soepel over alle soorten stoffen en je krijgt er alles probleemloos kreukvrij mee. Het enige dat ik er minder aan vind is dat het nogal groot is om op te bergen, maar dat weegt niet op tegen al de positieve punten!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Weinig lawaai
  • Hoge druk

Minpunten

• Nogal groot in omvang

Annick 03-06-2017

Tevreden

Het doet wat het moet doen.. alles is proper gestreken en plat... het ligt ook gemakkelijk in de hand ,glijdt vlotjes.... alleen de stoom knop aan de onderkant van het handvat sta wat onhandig..het snoer is ma g genoeg.. het oogt mooi

Pluspunten

• Glijdt vlot
  • Snoer lang genoeg

Minpunten

• Stoomknopje langs de binnenkant sta nogal onhandig